Wednesday, August 4, 2010

Lunch special..

Disebabkan kertas nie la.. kitorang kat opis jdi tersangat la teringin nak makan "Nasi Ayam Percik Rasamas..."

pic ni aku google je sbb tak ambik gambar masa makan.. tapi mmg macam ni la rupanya.. yummy...

Diorang semua dah makan lagi awal dari aku.. so masa aku makan.. diorang tgk je la.. huhuhu..

Mmg diorang dah plan benda ni lama dah.. cuma aku terlupa la plak.. so hari isnin tu aku bwk la bekal mcm biasa.. disebabkan weekend tu mak aku ada umah so dia masak kari daging tuk aku siap suh bwk bekal gi opis.. tapi at last lauk tu simpan dulu.. makan ramai baru best.. tapi aku lak ada keje last minit.. dah settle tu turun bwh tgk diorang dah simpan siap2 tuk aku.. yang tukang pegi tapau si wanie & farah.. lepas ni planning nak makan2 pun payah dah la.. nak dekat bulan puasa dah nie.. kalau ada pun lepas raya la plak..

0 comments: