Tuesday, August 24, 2010

Aku MC lagi..

Dari pagi2 lagi aku mmg dah takde mood nak gi keje.. tapi aku gagahkan jgk la.. nak tgk aku leh tahan ke tak.. tapi kat opis.. kontena byk masuk.. patut2 aku bz jgk la.. sbb wanie tak cekap lagi wat keje aku.. batuk aku tak abis2 lagi.. tangkap dada tiap kali aku batuk.. + selsema again.. ada peluang la aku nak gi MC hari nie.. terus call en.mie.. dia pun bulan2 posa nie free aje.. bukan byk keje sgt pun.. gi opis pun melepak tgk tv je.. baik aku kacau dia skit..

Kat klinik punya la ramai orang... takpe sabar2.. tgh2 duduk tunggu giliran tu aku baru perasan gelang kaki aku dah takde.. uik?? mcm tak caya je.. biar betul.. terus aku cari2 area klinik.. tak jumpa jgk.. mesti en. mie marah sbb dia yang beli.. haddoii.. camne leh hilang nie.. tawakal je la.. dah takde rezeki kot nak wat camne.. call wanie kot2 terjatuh kat opis.. takde jgk.. jumpa doktor pun dah takde mood.. tapi at last dpt jgk MC.. tu pun doktor tu cuba bagi aku antibiotik paling power.. dia kata kalau tak hilang jgk.. dia nak suruh aku gi buat x-ray.. harap2 hilang la batuk nie.. amin...

Balik klinik terus gi ambik sofea.. citer kat MIL gelang kaki dah hilang.. sbb MIL yang tolong gi belikan.. orang tua2 kan pandai tawar2 beli barang emas nie.. aku mmg tak reti so aku serahkan pada yang arif je la.. MIL aku terkejut jgk la.. tapi dia kata.. kalau beli dgn rezeki halal.. insyaalah tak kemana.. dia suh aku cari dulu kat umah.. ye la kot.. mmg masin la mulut dia.. aku cari tak jumpa tapi en. mie jgk yang jumpa.. hari tu pun masa gelang aku terputus pun.. dia jgk yang jumpa.. aku ni bab mencari2 mmg aku fail.. kdg2 ada dpn mata pun leh tak perasan lagi.. huhuhuhu.. cermin mata nak kena tambah power lagi kot??

0 comments: