Thursday, August 12, 2010

entry batuk tak abis2..

Malam tadi tak bleh tido.. asyik batuk2 je.. en. mie pun tak bleh tido risaukan aku.. asal baring je batuk2.. mlm tadi tak bleh la pasang aircond.. tidur berkipas je.. last2 gi dapur.. en. mie buat spot check ubat2 aku.. huhuuhuh.. ubat2 klinik tak terusik lagi.. antibiotik pun tak makan.. pastu tak reti2 lagi ambik air suam makan ubat??

pagi ni tak sahur pun.. kesian en. mie.. aku tak bleh nak posa la esok.. kena makan ubat.. dada dah sakit sbb byk sangat batuk.. ikutkan hati nak ambik E/L je pagi nie.. tapii.. assistant aku tak cekap lagi buat keje.. kang dia buat salah.. lagi satu problem plak nak bagi tally semua keje aku.. kenangkan itu aku gagahkan jgk la pi keje..

boss aku pun tak sihat.. pagi2 lagi dah suh aku issue surat klinik.. nasib baik la keje tak banyak sgt.. budak baru tu masih blur2 lagi pasal keje aku.. aku pun takde mood nak paksa2 dia.. nak cakap banyak pun malas.. kang cakap skit.. dah terbatuk2... huhuuhuh...

balik keje en. mie jemput awal.. sempat la aku balik umah dulu mandi2 sblum gi umah MIL.. baru la segar skit badan.. kalau direct dari tempat keje.. penat sgt la rasa.. mula la muka aku dah berminyak2.. eeeiii.. mula la ingat nak balik cepat je..

menu hari ni.. kari daging + sup ayam + sambal telur.. sedap jgk bila dah makan ramai2.. jadi berselera plak.. en. mie beli air tebu je.. tak bleh tahan la.. aku minum jgk walaupun dah sedar diri tu batuk tahap gaban.. lepak2 sambil sembang2.. at last balik rumah dah kul 10 mlm.. badan terasa sangat la penat.. tapi sempat lagi on9 bukak fb & baca blog2 apa yang patut sambil meng'update' blog sendiri.. sblum tidur.. kena makan ubat dulu.. kang tak bleh tidor lagi mlm nie..

0 comments: