Wednesday, August 25, 2010

Pecah rekod!!! Aku masak kari kambing..

Huahuahhuaa.. tak pernah2 aku terpikir nak masak kari.. mentang2 la hari ni aku MC.. En. mie mula la suruh aku masak.. teringin sgt nak makan kari kambing.. bab teringin tu aku mmg tak bleh kata apa la.. nak tak nak aku try jgk la.. dan ini la hasilnya..

Kari Kambing Resipi Mak Yah..

Usaha en. mie ajak aku gi pasar beli semua bahan2 lepas aku call mak aku mintak resepi.. sebab aku tak berapa suka sangat kari kambing.. dia gantikan dgn ikan siakap.. so kari kambing untuk en. mie.. ikan siakap 3 rasa untuk aku.. pengalaman aku siang ikan siakap mmg la.. tak bleh nak lupa.. abis terbang sisik2 kat dapur... terlupa plak nak suruh cina ikan tu potong siap2.. aduiih..

Ikan Siakap Sweet Sour

Menu berbuka hari nie..

Lepas ni bleh la aku try masak kari plak instead of masak kicap je.. hehehhehe....

0 comments: