Tuesday, August 17, 2010

TPG >>> KL

Wajah2 ceria sofea masa dlm perjalanan ke KL


Puasa ke-4.. aku gi keje mcam biasa.. hari sabtu semangat skit nak gi keje sbb keje 1/2 day je.. lagipun keje tak byk sgt hari sabtu nie.. byk sembang dari buat keje.. hehehehe..

Tiba2 aku terasa mcm nak gi kl plak.. asyik berbuka umah mak en. mie je.. teringin jgk berbuka dgn family aku plak.. terus call en. mie.. dia tak kisah pun.. kalau betul nak pegi jom aje.. eceh.. mentang2 la keta baru.. ajak la gi mana pun.. jom aje.. huhuhuhu..

Bertolak dari taiping pun dah kul 3pm sebab plan mengejut.. packing barang pun sikit je.. esok dah nak balik.. sampai KL kul 6.30pm.. sempat la berbuka.. mak aku masak ikan keli masak lemak + ikan cencaru sumbat sambal.. perrghh.. laju je aku makan.. suatu kepuasan tak terhingga..

0 comments: