Monday, August 30, 2010

Org lain cuti panjang.. tapi aku kena keje..

Start dari Hari Nuzul Quran sampai la hari Merdeka.. ramai yg cuti panjang termasuk la en. mie.. arrghhhh.. jeles2.. ni sbbnya company aku buat replace cuti tuk raya nanti.. nak wat camne.. keje pun belambak kat opis.. kontena berpuluh2 biji masuk.. nasib baik jgk aku tak apply cuti.. kalau tak satu hal plak nak bagi cancel..

Esok hari merdeka.. kalau ikutkan leh je aku wat OT esok.. triple pay beb.. tapi.. aku dah janji dengan en. mie nak gi shopping baju raya sofea.. kesian sofea.. apa benda pun tak beli lagi.. esok for sure kena pagi2 dah gerak gi Jusco.. lagi lambat.. lagi ramai orang.. jem satu pasal.. tak tau la camne esok.. tawakal je la.. adik en. mie promote en. mie gi shopping sana.. byk sale.. hopefully semua berjalan lancar..

0 comments: