Tuesday, August 17, 2010

1st time masak umah mertua..

Puasa ke-3 mcm biasa berbuka umah mertua.. tiba2 en. mie suh aku masak plak.. ayam masak kicap.. siap dia gi kedai beli sos tiram.. beria plak dia hari nie.. aku takkan la nak kata tak nak masak.. malu la beb.. hehehehe..

Aku pun start la goreng ayam.. pastu masak mcm biasa aku masak kat umah.. tiba time berbuka.. aku dah rasa gerun jgk la.. adik2 ipar semua makan mcm biasa je.. takde kata apa pun.. nak tanya malu seh.. aku pun rasa la.. sekali MASINNNN... haduuhhh.. nie mesti sbb tadi aku tertuang sos tiram terlebih nie.. nasib baik la adik ipar aku masak tomyam.. potong jgk la rasa masin tu bila ada lauk yang rasa masam2 nie..

Last2 aku sendiri yang mengaku ayam tu masin.. tapi diorang kata biasa la.. masak tgh puasa.. tak bleh la nak rsa.. so.. cover skit la malu aku dgn statement mcm tu.. huhuhuhu..

0 comments: