Tuesday, January 4, 2011

Semangat New Year 2011..

Hari ni dah start keja. Terasa begitu malazzz sekali. kena bgn pagi mandi subuh2 hari owh sgt tak suka tapi nak wat camne. bleh tak gi keje x yah mandi??? huhuhuhu.. mana mungkin lorr..

Masuk opis semua sgt teruja dgn fesyen baru rambut aku nih.. adehh. Malu siott.. rasa mcm nak pakai topeng jerk.. apa sgt la yg aku bleh buat selain senyuuum..

There u go.. my lovely chair.. my own place.. my own space.. that's it.. sambung keje.. eh baru perasan plak takde kalendar 2011.. apalagi aku pun terus selongkar tempat boss aku.. mesti ada punya supplier2 kasik kalendar.. at last terjumpa jgk kalendar.. cukup plak 4 keping.. cukup la utk 4 meja yg ada.. hambik ko.. boria kalendar la in 2011..

I NEED MOOD.. mana mood nih.. dah sampai dekat lunch hour masih takde hati nak keje.. keje aku ni mcm takde terusik.. rasa mcm dah byk aku buat tapi nape tak siap2 lagi?? owh.. kepala hotak masih ingat nak lepak dlm bilik sambil on9 dgn aman.. owhh.. heaven..

Dah bosan sgt2.. jeles sungguh pada yg masih bercuti..

Tup tap tup tap.. dah tghari.. tiba2 en. mie dtg hantar Myvi + ada keta follow dari belakang.. huh ni dah sah nak gi mancing.. sambil sengih2 mintak izin.. kata TAK BLEH pun pegi jgk..

Bertambah2 kureng la mood ini.. owh terus teringat pesan ibunda tercinta.. kalau dok kata malas2.. mmg malas sungguh la... cuba kata rajin.. mesti jadi rajin.. hmm??

Mari kita cuba.. betoikah teori ini??

At last mmg la rajin.. rajin bersembang.. huahuahua.. start dari topik teori rajin or malas nie terus melarat ke citer2 lain.. biasak la tu.. never ending story morry.. akekekekeke...

Tau2 je dah petang.. oit keje aku tak siap2 jgk.. boss aku nak dtg plak dah.. baru la terhegeh cari punca mana nak start dulu.. byk plak pesanan dia.. terpaksa aku take note.. kalau tak buat mcm tu.. mmg dah sah2 masuk telinga kiri kuar telinga kanan..

Tapi dlm mlas tu pun balik nak dekat senja jgk.. terus meluncur laju (ecehh.. mcm la laju benor) gi ambik sofea kat umah MIL..

Sampai umah dah dekat kul 8pm.. letihnya rasa... sofea dalam keta dah terlena.. sbb tak tido siang.. wahh.. bleh la on9 dgn aman mlm nie.. (owh.. takde la ingat benda lain) apa sgt aku nak buat pun.. nak masak???

Kul 9 en. mie pulang terus bergegas nak gi main badminton plak.. huh.. sungguh aktif.. sbb dah byr court rugi la tak main.. en. mie ajak ikut sekali tapi sbbkan sofea masih tido malas la aku nak follow lagipun bukan best pun.. aku cepat mengantuk kalau bab tunggu2 nie.. (padahal dlm hati tu dah plan nak layan blog.. tak nak mengaku je dpn en. mie.. huahauahua)

Esok another day.. entah mcm mana la plak mood aku esok.. masih malas lagi kah??

0 comments: