Saturday, January 22, 2011

Informer sudah resign..


Smlm budak tu last day..
aku yg masih 50-50 antara pegi ke tak jamuan makan2 sempena dia last day akhirnya tak jadi pergi jgk.. mungkin ada hikmah disebaliknya.. maybe aku mmg ditakdirkan tak berada di situ..

Mula2 lepas dipujuk kawan supaya join.. aku rasa kesian plak kat diorang nie.. Lagi 5 minit kul 1 aku call en. mie.. rupanya en. mie dah on the way.. tak kisah la dia patah balik.. tapiii.. aku plak rasa mcm tak sedap hati.. selalunya kalau aku rasa begitu mesti ada something else happen.. so aku call balik en. mie.. dari cara dia cakap pun aku tau.. dia takde mood.. membuatkan aku pun hilang mood jgk.. terus aku decide suh dia patah balik ambik aku.. aku nak balik..

Dalam keta tak bercakap.. sampai umah pun tak bercakap.. dia siap2 ajak aku keluar.. pelik.. nak gi mana.. tapi sebab tak bercakap.. aku pun malas nak tanya.. ikut je.. mmg blur betul.. apa la agenda en. mie nie.. teringin nak tanya.. tapi.. masing2 pun ego.. so diam je la..

At last.. sampai umah adik en. mie. Rupanya adik dia pun buat makan2 jgk.. masak makan tengahari.. semua adik beradik dia ada kat sana.. no wonder la pun.. dia tak cakap pun kat aku ada makan2 kat situ.. lauk pun sedap2.. aku tambah 2 pinggan.. (perrghh.. tak malu dah) pastu siap mandi2 lepak2 kat umah adik en. mie.. sejukkk besttt sbb umah dia byk pokok.. mula2 tu segan2 jgk.. tapi bila sofea nak mandi.. aku mandikan sofea rasa air sejuk.. mmg best kalau dapat mandi tgh2 hari panas nie.. dgn aku pun mandi jgk.. segar rasa badan..

Balik umah dah petang.. lepak2 tgk tv.. malam keluar gi cari burger.. lepak2 kat situ sampai kul 10 mlm.. balik umah.. sofea dah terover mengantuk.. serba tak kena la tu.. salin baju dia.. terus bagi tido.. mmg lena la.. penat seharian tak tido.. asyik main je..

Start next week.. no more 'informer' kat opis.. biar je la benda dah lepas.. aku pun malas nak ingat2 or ungkit2 lagi cerita lama.. yang pastinya.. aku dah bebas!!!.. boss takde.. informer pun takde.. yezzaaa....

0 comments: