Saturday, January 29, 2011

Playhouse Disney vs Asian Food Channel

Playhouse Disney Channel

Skrang nie aku & en. mie dah tak bleh nak tgk channel kitorang kat astro.. kadang2 aku rasa bayar bil tiap2 bulan tu hanya semata2 tengok channel ni je.. Kalau rasa nak tengok tv jgk terpaksa la lepak dalam bilik layan channel tv biasa..

Kadang2 aku cuba tegas dengan dia.. asyik tengok citer dia je.. lemak la.. tapi dia nangis2 sampai sakit telinga aku.. bila dah tukar baru dia diam.. maybe sebab channel ni banyak kaler2 + lagu budak2 pun banyak.. tapi aku rindu nak tengok citer masak2 aku..

My favourite chef Anna Olson

Dah lama tak tengok dia masak.. even dah lupa hari apa citer Fresh with Anna Olson.. Dulu masa ada citer Sugar dia suka masak kek la, muffin, biskut, tart dan yg sewaktu dgnnya.. teringin nak jadi mcm dia.. simple yet so talented in cooking.. masa dia masak mulut tak berhenti bercakap dan bagi banyak tips & petua masakan.. kalau tertengok tu.. kira dah nasib baik la.. kena plak si kecik nie tgh tido.. baru leh layan dia masak..

Chef at Home.. Love his kitchen set..

Kalau dapat husband mcm nie.. mmg alamatnya dapur aku mesti cun.. semua bahan2 masakan dia simpan kemas & teratur.. ada satu tempat khas pulak untuk simpan bahan2 masakan.. kalau tengok masa dia bukak fridge, tersusun je semua.. aku bukan tgk dia masak sgt.. suka tgk dapur dia je.. hehehhehe..

0 comments: