Thursday, January 20, 2011

Lady 'GiGi'...

Me & Him

.
.
.
The Result of our baby
.
.
.

Have nice smile too.. yang pasti gigi gred A..

Al kisahnya bermula cenggini.. hari Isnin lepas mesin scan aku buat perangai lagi.. tak bleh nak scan kad.. terpaksa la aku call maintenance dept. mintak tolong kot2 diorang leh ketuk2 or godek2 apa yang patut.. this 2 indian guys ni mmg bagus la.. try their best sampai at last ok jgk mesin tu.. aku pun terover happy ke apa.. so.. terover sengih.. can u imagine that?? tetiba sorang ni tegur aku..

"Eh ina.. u pakai gigi palsu ke??".. aku seperti baru tersedar lepas terantuk ke dinding baru perasan.. alamak he notice my teeth la nie..

"eh.. mana ada.. ni gigi ori la beb" sambil aku gerak2 kan gigi aku nie.. punya la nak tunjuk nie mmg gigi betul..

"ha'ah la.. gigi betul.. tapi cantik la.. mcm pakai gigi palsu" dia jawab balik..

"Ye ke??" aku jawab balik.. dalam hati ni tak tau la nak rasa apa.. bangga ke.. malu ke.. terharu ke.. semua dah bercampur gaul mcm ABC campur.. huahauahaua...

0 comments: