Thursday, July 1, 2010

Tak rugi aku MC.. hehehehe...

Muka2 ceria sewaktu di A&W

Hari ni abang ipar aku baru sampai dari Vietnam.. lepas puas melepak kat umah on9 dia ajak kitorang semua gi makan kat luar.. apalagi.. rezeki2.. tak sia2 la aku cuti hari ni.. dpt luangkan masa dgn family & dpt makan free.. hehehehe..

Opss.. tadi aku timbang berat.. guess what.. aku dah 60kg la beb.. sungguh tak ku sangka.. aku ingatkan dlm 55++ jer.. berbeza sgt waktu aku belum kawin dulu cuma 47-49 kg je.. huhuhu..

kartunis Boy PJ sedang lukis gambar Sofea..

Inilah hasilnya.. Zarith Sofea..

Lepas gi makan.. jalan2 tu masuk lagi Karnival Kraftangan Perak.. teringin plak nak lukis pic sofea.. sebab dah byk kali nampak tapi tak pernah try pun.. alang2 dah dpn mata ni.. terus la buat.. kalau hitam putih RM10.. kalau kaler RM20.. tak kisah la.. bukan selalu pun..

0 comments: