Thursday, July 22, 2010

Kisah aku dan blog..

Selalu mcm ni la.. bila kat opis dah berangan nak update blog citer itu la.. ini la.. tapi bila dah time dah nak update.. jadi blur plak.. mcm mana putihnya screen new post mcm tu jgk la my memory.. selalu bila dah lama2 pandang screen putih bersih nie.. tak datang jgk idea nak start mcm mana.. at last tutup blog camtu je.. KECUALI kalau ada upload pic.. baru la ada benda nak aku citerkan..

Masa mula create blog ni lagi la.. tahun 2008 satu posting je aku buat.. tu pun posting nak testing2.. hehehehe.. masa tu meraba2 lagi nak cari function yang ada dalam blog ni.. takde sapa pun nak ajar.. semua belajar sendiri.. mmg sakit ati jgk la.. tapi disbbkan aku ni jenis minat jgk nak tau camne.. godek2 at last menjadi jgk la..

Pastu tahun 2009 4 posting je aku buat.. masa ni baru la nak belajar2 buat background.. cut & paste code kat mana.. huhuhuhu.. tensen tapi disebaliknya terselit jgk kepuasan.. yess.. yess!!!

Aku rasa tahun 2010 ni baru aku betul2 suka update blog & cari widget2 yang ada tuk aku letakkan kat blog.. the lattest yang aku buat register dengan nuffnang & ada live traffic..

Sekarang ni aku nye 'About Me' tak settle lagi.. sampai sekarang ni aku sendiri takde idea nak citer apa pasal diri aku sendiri.. nak je aku letak About Me?? ---> Asking Me la.. bleh??


Narlina = Aku tak berapa ingat sangat mana aku dapat nama nie.. idea spontan sbb dulu masa nak create email aku nak cari login name yang simple.. senang aku nak ingat.. dan yang penting takde no2.. aku ni dah la pelupa skit.. so bila try narlina bleh plak.. terus aku guna nama ni bila buat register apa2 dalam internet.. contoh terdekat blog nie la.. so sampai sekarang ni sapa2 yang tahu full name aku mesti tanya "Narlina?" dan aku pun explain buat kali yang ke seratus dua blas kali... huhuhuuh...

0 comments: