Saturday, July 3, 2010

Apa yang aku buat di hari sabtu..

Hari sabtu.. kena keje 1/2 day.. malas betul.. jeles tgk hubby yang sedap tido.. bila la aku nak dpt keje gomen niee.... kat tempat keje tak bz sgt.. biasa2 je.. kena check stock movement.. printer lak buat perangai.. rupanya selama ni aku salah letak ribbon.. patut la pun.. heehehe.. sampai dah kul 1 tak bleh balik lagi.. tunggu siap receiving last container baru leh closing.. huhuhu.. balik nak dekat kul 2 jgk la.. OT yg dipaksa..

Sampai umah mak masak ketam goreng cili.. abg ipar nak makan ketam.. fuhh.. punya la pedas.. mmg kalau mak masak.. tak sah kalau tak pedas 'giler'.. tapi aku ratah2 tak tau berapa ketul.. minum lak air suam.. berair mata..

Petang layan DVD 'Alice In Wonderland'. Citer ni aku beli lama dah.. siap dah terlupa.. nasib anak buah aku ternampak.. diorang beria nak tgk.. aku pun layan sekali la..

Alice In Wonderland

Bila tgk cerita ni teringat masa aku kecik2 dulu dapat hadiah buku cerita ni la.. di hari penyampaian hadiah.. masa tu aku darjah 2.. aku mmg suka cerita pengembaraan di alam lain ni.. cerita dongeng yang ada byk benda pelik2, benda ajaib, benda yang tak masuk akal.. tapi kalau citer omputih saja la.. kalau made in malaysia.. sorry, not may taste.. tak leh nak feel.. hehehehe..

Abis layan DVD abg ipar ajak gi makan cendol plak.. ikutkan malas nak ikut.. tapi sofea la beria benor tarik2 tangan aku suh ikut.. pegi jgk la.. balik umah sambung ratah ketam lagi.. sampai perut aku dah rasa berkocak2 panas coz makan pedas..

Malam plak layan bola live Germany vs Argentina.. aku sokong argentina.. tapi awal2 dah kena 1-0.. mula la aku start baring dpn tv.. kena 2-0 aku dah terlelap.. sedar2 je dah 4-0.. huh.. terus masuk bilik nak sambung tido.. tak bleh tido plak.. dah kul 1 pgi abg ipar ajak gi minum kat kedai mamak makan roti canai.. sofea pun ikut jgk.. mmg mata tak reti tido awal.. seronok mcm siang je.. balik kul 2.30 am.. terus tido..

0 comments: