Wednesday, July 28, 2010

Hari ni MC lagi...

Entah kenapa hari ni aku mmg takde mood.. kat rumah ke.. kat opis ke.. sama je.. batuk aku ni tak baik2 lagi.. sampai opis pagi2 lagi dah mcm2 pesanan boss aku bagi.. weeiii.. aku ni tengah takde mood la nak buat keje2 tu semua.. hari ni mood malas aku mmg dah tahap maksima.. at last slow je aku bagitau aku nak gi klinik.. terus boss aku macam tak jadi nak bagi aku keje.. 'takpe la ina.. you pegi klinik'.. haa.. tau pun..

Call en. mie.. abis settle keje dia datang bawak aku gi klinik.. doktor kata aku demam.. batuk.. dan mcm biasa.. segala mcm ubat dia bagi.. antibiotik 2 papan tak kira plak ada berapa bijik dia suh aku habiskan.. angguk2 je la.. yg pastinya.. ko bagi la segala mcm jenis ubat.. tapi MC jangan lupa kasik ye.. abis2 settle semua.. aku patah balik gi opis.. settlekan keje dan buat pesanan apa yang patut kat wanie.. sbb tinggal dia sorang je terkontang kanting kat opis.. semua dah hilang entah ke mana.. mcm biasa la.. tghari je opis dah sunyi sepi..

Balik terus gi umah mak en. mie.. sambil nak ambik sofea, isi perut dulu sblum balik umah.. mak dia masak jantung pisang masak lemak.. pedass betull.. tapi sedapp.. aku suka.. sampai rumah terus makan ubat & tidur.. memang mengantuk pun ubat batuk tu.. sofea en. mie yang jaga..

Bila dah tidur petang.. lagi la rasa malas.. nak gi dapur minum air pun rasa tak larat.. sekali sekala bleh la.. tapi kalau selalu.. aku mmg tak reti .. ni pun sbb aku tak sihat je.. kalau hari2 biasa baik aku on9 dari tidur.. huhuhuhu..

Ubat dah makan.. tapi batuk takde kurang2 pun.. mcm biasa je.. perlukah aku MC lagi esok??? huuuisshh.. bleh jgk.. hahahahaha...

0 comments: