Friday, July 30, 2010

Opis aku bakal bertukar wajah...


Pagi2 masuk opis dah nampak line putih sekitar meja aku.. rupanya nak buat renovation.. tengah planning nak tambah meja dan tambah staff lagi.. dah macam citer 'Adamaya' pun ada.. dah ada sempadan2.. hehehehe.... dengar2 citer boss aku nak kena tranfer gi tempat baru.. aku lak akan menjadi bebas.. yess... yess.. biar aku lak jadi boss.. huuaaahuuahhuaaa...


Sekejap je dah nak 31st July.. baru la hari ni terhegeh2 nak buat itu ini.. baru la segala idea baru nak keluar.. baru la mcm2 menu nak buat.. waktu petang aku dihabiskan dgn budak 2 orang tu.. discuss pasal pertandingan esok.. baru ingat nak print tajuk masakan.. kiranya semua2 baru nak buat la.. suka planning last minute mcm ni laaa..

Sofea & her new pinky chair..

Balik keje gi cari apron dan seluar track.. tapi biasa la.. bila dah masuk kedai mcm2 la nak beli.. last2 beli kerusi sofea la.. beg sofea la.. sofea mintak bola.. aku malas nak beli bola lagi dah.. nak dekat 5 - 6 bijik dah aku beli.. last2 semua dah kecut2.. tak leh nak kata apa la.. bila dah main ramai2.. tendang pi, tendang mai.. hancusss.. baik aku beli belon je.. puas hati...

0 comments: