Tuesday, July 13, 2010

Kemeriahan World Cup dah berakhir...

Congrats to Spain.. Winner World Cup 2010

Bila timbul je world cup.. teringat aku zaman2 muda.. hehehe..

1998 - Masa ni aku kat KL lagi.. tahun baru aku sedar ada piala dunia yang hanya berlangsung 4 tahun sekali je.. time2 sekolah dulu tak ambik tau pun.. tu sbb tak tau.. masa ni la baru aku kenal ronaldo.. david beckham.. ada gak la layan tgk world cup temankan abg aku.. hehehehe..

2002 - Masa ni aku kat Uitm.. tak sempat pun nak tgk World cup.. cuma dengar dari jauh je bila budak2 laki jerit GOLL dari kafe yang tak jauh dari blok asrama aku.. entah sapa yang menang pun tak tau..

2006 - Masa ni aku baru kawen.. so melayan world cup dgn en. mie.. kadang tgk kat kedai mamak.. join dgn kwn2 dia.. kdg tgk kat umah je.. takde anak lagi bleh laaa..

2010 - World cup tahun ni aku sambut bersama dgn family aku terchenta.. aku bahagia sepanjang hidup bersama dgn en. mie dan sofea.. sofea pun suka ikut lagu waka2.. so cute bila tgk dia menari lagu tu.. hehehe..


2014 - World Cup akan dianjurkan oleh Brazil.. my favourite team.. sayangnya dia kalah tahun nie.. takpe la.. takde rezeki.. masa tahun ni entah mcm mana plak hidup aku.. sofea pun dah tadika.. dah ada adik la kot?? opss.. hehehehe... ( Paul si sotong pun dah bersara.. binatang apa plak nak ganti.. tungguuu...)

0 comments: