Sunday, July 18, 2010

Cooking Rehearsal...

Cik Farah & Puan Wanie..

Sorang tukang masak.. sorang tukang potong.. aku jgk jadi tukang tangkap gambar..


Inilah hasilnya.. hidangan yang hiasannya tak berapa complete.. sbbnya ni baru testing je..

31 July nanti aku kena masuk pertandingan memasak.. tahun ni lak company aku nak buat sport day.. tahun2 lepas takde pun.. yg peliknya mcm tak kena je pertandingan memasak ni dihari sport day.. tapi who care?? saja je seronok2.. aku mmg tak minat nak berlari2 ke.. melompat2 ke.. di hari sport day tu nanti.. tak kuasa okkk.. sangat malass.. kalau aku tak masuk memasak.. aku kena jadi AJK plak.. dah tentu punya sbb opis staff mesti kena tunjuk muka.. aku dah leh baca semua ni awal2 lagi.. so better la aku join memasak dgn budak2 berdua ni.. abis citer.. kenyang pun kenyang.. hehehe..

Soooo.. diorang ni beria benor la nak try masak resepi tu kat umah aku.. suka hati korang la.. siap set masa kena siap sblm 15 minit.. tapi 10 minit je dah settle semua.. ok la tu.. bab rasa2 nie en. mie & hubby wanie.. the result is.. bleh la.. 50-50 je.. tak menang pun tak kisah sangat.. sbbnya kalau masuk final kena prepare breakfast / lunch or dinner / desert / drink.. masa 40 minit je.. huh.. lagi aku tak kuasa okkk.. aku cuma tak nak jadi AJK je.. tu pasal aku masuk memasak.. hehehhee...

0 comments: