Sunday, June 5, 2011

Our 5th Anniversary.

Rabu - 1 Jun 2011

Kalau 5 tahun yang sudah, masa ni aku sedang berdebar menanti saat menjadi isteri kepada En. Mie. Hehehehe.. Tapi kini aku bahagia disamping dia dan puteri kesayangan kami, Zarith Sofea.

Disebabkan dah cuti 2 hari, mood memang la malas nak pergi kerja. Terkenangkan hari anniversary pulak tu. Aihhh.. tak boleh jadi. Malas2 pun kena pergi jugak sebab dah janji dengan kawan2 opis nak buat jamuan layan selera tekak. Yeesss.. I likeee...

Jamuan makan di hari anniversary aku. Alhamdullilah kenyang.. Hehehehe.. 

Kerja jangan cerita la. Seperti yang telah ku duga. Sampul surat 5 6 keping atas meja. Tu semua kerja2 yang telah diamanahkan kepada aku. Huhuhuhu.. tak sempat pun nak layan mood baru balik bercuti. Terus top speed. Letihhhh..

Balik kerja ajak en mie gi shopping barang dapur. Banyak yang dah kurang. Tak sempat nak pergi makan kat tempat best2. Ditunda ke hari minggu je. Huhuhu. Takpe la. Lagi pun aku masih batuk. Takde mood. 

Kesimpulannya hari ni biasa2 je. Seperti hari2 yang lain jugak. Tiada yang special pun. Huhuhuhu.

♥ Me & U ~ Yesterday, Today, Tomorrow, Forever!!! 

0 comments: