Friday, June 10, 2011

Baru ku tahu....

Hadoiii...

Rupanya boleh dengar radio sambil on9 kat lappy..

Tadi entah macam mana aku termasuk satu blog. Selalunya kalau aku bukak blog tiba2 dengar lagu, cepat2 aku terus tutup je. Sebab bunyi2an akan mengundang si kecik aku suruh bukak youtube. Ngeh3.

Tapiiii.. blog budak ni aku tergerak hati pulak nak stay and godek2 widget dia. Sekaliiii aku nampak ada widget radio ERA. Macam jakun la pulak. Hahahaha. Tapi aku bukannya die-hard-fan ERA. Aku suka Hitz.fm.



Laju aku bukak website hitz. Kekonon nak cari widget tempek kat blog. Malangnya tak jumpa. Mungkin ada cuma aku je yang tak reti. Yang aku jumpa 'Now playing hitz fm' 

Ok la tu. Janji boleh dengar sudah. Jiwa aku memang dah sebati dengan radio ni dari dulu lagi. Akan mencuba cari widget lain kali. Mata dah letih. Nak layan Facebook pulak. Hehehee...

0 comments: