Thursday, June 30, 2011

a a ai aishiteruuuu....

utk puan azlina... dgr lagu ni yerrr.... encik ruzaime minat lagu ni... hehehehehehehe..



3 hours ago ·  ·  · 


Firstly, aku rasa terkejut jugak bila tiba2 En. Mie tujukan lagu yang berunsur Romantika D' Amour kat FB sebab dia memang jarang sangat nak tunjuk romantik kat depan orang. Seriusly aku mula2 ingat En. Mie dah buang tabiat. Hahahahaha.. (ishh.. ishh.. ishh.. tak baik tau)

Aku pun memang minat lagu ni tapi tak pernah la pulak cakap kat En. Mie. Aku cari lagu ni pun sebab kadang2 terbaca status kat FB diorang suka lagu Aishiteru. Mula2 aku ingatkan lagu Jepun. Malas la nak dengar sebab bukan aku paham pun cakap jepun. Entah macam mana sekali tu teringin nak tengok videoclip lagu ni kat YouTube. Laaa.. lagu Endon rupanya.. Terasa seperi 'Tipah tertipu' jap. Hehehehe..

Sekali dengar terus jatuh cinta kat irama dan melodinya. Lagu ni kalau tengah bercinta best la layan. Time sedang berjauhan lama tak jumpa dengan orang tersayangggg. Tapi ni dah kawen, boleh dengar je la. Nak feeling lebih2 tak boleh pulak sebab situasi aku tak sama macam lirik lagu tu. Hahahaha..

"Kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
Terhapus ruang dan waktu
Percayakan kesetiaan ini
Pada ketulusan a a ai aishiteru...."

Apa makna Aishiteru tu???
Aishiteru tu dalam bahasa Jepun yang bermaksud Saya Cintakan Awak. Kalau omputih panggil I LOVE U.. Sekiannn... (",)


Mood: Sedang layan perasaan perasan sorang diri.. hehehehe.. a a ai aishiteru En Mie...

0 comments: