Sunday, June 12, 2011

My FB Friend Matrix

Kawan2 FB saya.. I Likeee..

Harap takde yang terasa sebab ada yang dapat kotak besar, ada yang kotak sederhana dan ada yang kecik. Yang pastinya benda alah ni bukan aku yang edit. 

Tadi on9 kat FB ternampak pulak application Friend Matrix. Orang lain buat, aku pun nak jugak. Dasarrr... 

Lepas dah share tu baru aku sedar, takut ada yang terasa hati. Kat FB ni ramai yang melihat segala kata2  dah luahan hati kita dibaca oleh beratus orang tanpa kita sedari. Hmm.. sedar diri lagi tu. Kawan aku belum sampai tahap beribu. Nampak benor tak glamer pun... huhuhuhu.. 

Mungkin benda ni analisis mengikut kekerapan dengan siapa yang paling aku banyak bertukar komen. Sebab pic yang besar2 tu aku rajin komen status diorang dan diorang pun rajin komen status aku. 

Tapiii.. perasan tak pic en. mie pun kecik je. Agak2 dia terasa tak?? hmm.. 

0 comments: