Thursday, June 9, 2011

Akhirnya..

Penat tapi puass..
Itu je ayat yang sesuai. Eeeeiiyuuu. Jangan ingat 18sx okkk.. Hehehehe..

Nak tutup akaun bulan ni rasa macam tak cukup masa je. Sepatutnya closing setiap 7hb tapi sebab ada cuti umum + training, banyak kerja aku tertunggak. Itu belum masuk report + summary yang aku kena buat tiap2 bulan. Lepas ni lagi banyak kerja sebab nak kena ikut ISO procedure. Segalanya MESTI UP-TO-DATE.

Selepas habis training hari tu, aku terpaksa off9 dari FB & Skype. Kalau aku on9 2 benda tu memang sah2 tak siap la kerja aku. Bila diorang tanya aku jawab terpaksa berpantang dari berFB buat sementara waktu. Huhuhu.. sedihnyaaa...

Bawak balik kerja konon2 nak sambung buat kat rumah.Takdenyeee.. Macam mana dalam envelope saiz A4 tu, macam tu la jugak aku bawak balik opis. Tak bukak2 pun. Hampehhh.. :P

Ada 2 hari je masa yang aku ada nak settlekan semua kerja tu. Semalam tengah2 buat kerja kilat sambar main server lagi sekali. Habis semua program tak boleh bukak. Terpaksa buat report kat TM. Dah tergendala kerja aku. Sabar je laa.. C.O.B.A.A.N..

Hari ni semua dah settle. Lega sungguh rasanya. Esok rutin kembali normal. Tak payah susah2 hati lagi setiap kali nak tidur teringat pasal kerja yang tak siap2.

Workaholic kah aku???

OH TIDAAAKKKKK!!!!

0 comments: