Thursday, October 20, 2011

Time sejuk-sejuk layan KFC memang best..!!

Hari ni macam biasa.

Kerja
Tak sibuk sangat. Call pun tak banyak sangat. Ada masa untuk berchit-chat dengan kawan-kawan. Yess.. dah lama tak mengulat camtu. I loikee..

Cuaca
Pagi cerah. Tengahari mendung. Petang hujan. Malam nasib baik tak ribut.

Balik kerja dah berangan nak ajak En Mie makan kat luar. Almaklum la orang gomen kan gaji hari nie. Ingat nak  ajak pergi Old Town White Coffee. Musim hujan ni kena makan benda panas-panas. Baru best. Entah macam mana, tekak teringin nak KFC pulak. Malam ni En. Mie ada game badminton so beli tapau je la. makan kat rumah. Memang best la layan KFC masa hujan tengah turun dengan begitu lebat.

En Mie beli 3 set Snack Plate & 2 cheesy wedges + extra cheese. 
*
*
*
Alhamdullilah. Kenyang (Baru nak pikir kadar kolestrol segala.. sayang semuanya.. sudah terlambat..)
*
*
*
Cashier KFC tadi sempat la promote something. 
*
*
*
Chicky & Friend Fun Zone. 

Tarikh 23 Okt. Hari Ahad tu beb. Pukul 8 pagi pulak tu. Hishhh.. macam tak konfiden je boleh attend. Tapi tengok la macam mana nanti. We'll see. Hehehehe. 

Lepas En. Mie keluar bersukan badminton, it's time to online FB la pulak. Wahhh, ada something special la today kat Wall aku.

saya ada sorang jer kakak ipar saya nama dia Noor Azlina dia seorang yg baik saya sayang dia....saya menghormati dia sebagai seorang kakak,walaupun skrg kami jrg2 jumpa sbb masing2 sibuk tp kami tetap berbual walaaupun dlm fb....miss u so much....
 ·  ·  · Remove From Profile · 2 hours ago · 
    • Noor Azlina alahaiii.. malu la cheq.. hehehehe.. saya pun ada ramai adik ipar.. semua baik dgn saya.. rasa begitu bertuah diri ini sebab terpilih to be part of their family.. luv u all.. (",)
      about an hour ago · 
    • Yusmin Zainal heheheeheheh ;)
      about an hour ago · 


Adik En. Mie membuat pengakuan ikhlas. Waaahh.. terharu akak okeyyy.. (",) 

0 comments: