Tuesday, October 18, 2011

Sudah dapat..!!!

Sebelum ni aku mencari-cari buku siri Bacalah Anakku. Aku ni bukan jenis kaki jalan or window shopping. Sekali kawan aku ada jual kat FB. Wahh.. pucuk dicita ulam mendatang. Haruslah aku cepat-cepat booking. Tambah pulak bila set buku ni selalu cepat SOLD OUT.

Bila dah order, mesti kena bayar. Bank in duit ni memang aku PALINGGGG TAK SUKA. Kalau keluarkan duit aku suka la.. Hahahaha.

Memula mintak tolong kakak aku yang buat. Sekali dia nak belikan untuk Sofea sempena birthday Sofea 29/10 nie. Wahhh.. murah rezeki Sofea. Alhamdulillah.

So, hari ni dah dapat kurier. Set buku 'Bacalah Anakku'. Terus sms terima kasih kat kakak dan kawan aku. Happy sangat. Lepas ni boleh start ajar sofea membaca.

Bungkusan URGENT sudah diterima tepat pada waktunya.

Set Siri Bacalah Anakku. Baca.. jangan tak baca.. hehehhee..

Lepas ni boleh ajar sofea eja nama mama. Ana.. Ani.. Ina.. or Ini..?? Hahahaha

0 comments: