Saturday, October 22, 2011

Kena tolong En Boss.

Semalam boss aku tanya report dia dah siap ke belum. Sebenarnya, bukan tak siap lagi.. aku tak sentuh-sentuh pun lagi. Padahal dia suruh 3 hari yang sudah. Ada je kerja remeh-temeh terpaksa aku buat dan call-call yang suruh aku check itu ini. Akhirnya boss suruh aku pergi meeting room dan siapkan kerja-kerja hari ni jugak. Sedih.. :(


Dia suruh datang pukul 8 pagi. Tapi, mana mungkin kannn. Pagi-pagi aku memang bz. Settle semua kerja termasuk breakfast nasik lemak macam biasa baru aku nak pergi. Sampai sana pukul 11 pagi. Macam tak sempat je nak balik pukul 1 kan..?? Padan muka aku..!!

Hari ni aku bawak tablet. Sebab en. mie nak pinjam handphone aku pi mancing.. bolehh??? Boleh jerrr.. ;)

So, boss aku pun cuba-cuba tengok tablet. Sekali kena buli dengan aku jadi tukang ambik gambar. 

Gambar ni boss aku yang tolong snap.

Tepat jam pukul 1, kawan-kawan dah calling suruh balik opis sebab ada orang belanja KFC sempena deepavali. Rezeki jangan ditolak kann.. 

Berkelah KFC di pantry room.

Lepas makan, nak dekat pukul 3 baru balik meeting room sambung kerja. Buat sampai petang. Ingatkan dah siap rupanya tak siap jugak. Hari ahad kena sambung kerja dengan ros. Nasib baik aku nak start bercuti panjang. Gagahkan jugak la datang kerja hari ahad.. Huhuhuhu.


0 comments: