Wednesday, September 15, 2010

Hari Raya Ketiga 2010

Pagi raya ketiga nie kwn kakak ipar aku nak dtg beraya kat umah.. aku pun tolong2 dia kemaskan umah.. refill balik kuih2 raya.. byk dah tinggal balang je.. isi dah abis anak buah aku yang makan sambil tgk tv.. ketupat rendang mmg dah abis la.. yang tinggal pun nasik himpit & kuah kacang je..

Abis dah settle semua.. en. mie ajak gi kuala gula resort.. bawak abg aku gi jalan2 sana.. dia teringin nak tengok kawasan tu.. actually aku sendiri pun tak pernah sampai walaupun dah beratus kali dengar en. mie citer tempat tu sbb dia selalu gi mancing kat sana.. ikut je la.. sofea masih lagi demam.. tapi rasa elok la bwak dia gi jalan2 sama.. kesian plak kalau asyik terperap je kat umah..

Wajah sofea yang masih demam..

Kami di Kuala Gula, Perak

Balik tu dah petang.. Abg aku terus check in kat sana.. Malam tu dia call puji Kari Ikan Sembilang Kuala Kurau mmg terbaek.. hmm.. aku sendiri pun tak rasa lagi.. bleh la lain kali ajak en. mie gi sana..

En. mie ajak keluar beraya umah kawan2 dia.. sofea masih demam.. tak jadi la aku nak ikut.. lepak kat umah je la.. semua dah balik except abg aku no 3.. tak jadi nak balik bila dengar highway jem.. huhuhuuh...

Malam tu kawan opis datang beraya kat umah.. & family en. mie.. mintak mak aku goreng bihun.. tak sempat nak buat apa dah.. yang lain2 semua dah abis licin lincau.. huhuhuuh..

0 comments: