Saturday, September 25, 2010

Back to work --> TENSEN..

Selasa (21/09/10)

Hari ni dah mula keje mcm biasa.. dah abis masa tuk bercuti2 malaysia.. keje banyak atas meja.. wanie tak berani nak usik keje aku.. takut tersalah buat.. tak kisah la.. aku pun dah biasa keje byk mcm nie.. tgh2 buat keje aku dah rasa pening kepala.. byk sgt benda nak ingat.. printer plak tak leh guna.. so keje aku jadi pending sbb tak bleh nak print.. tgh2 serabut tu plak fax pun rosak jgk.. tak bleh nak send / receive fax.. bila nak fax out keluar ayat 'NO DAIL TONE'.. bila fax in ada bunyi je.. fax tak masuk pun.. entah apa kena.. supplier call nak fax aku suh fax kat main office lagi satu.. boss aku plak dah jarang lekat kat opis.. byk masa kat tempat baru je.. dgr2 dah nak operasi next month.. so semua benda yg aku leh handle.. aku take over jap.. tak bleh tu aku tunggu sampai boss aku balik.. arrghh.. tensen.. tensen.. lagi keje akaun dept pun aku kena buat.. nak kena update invoice satu2 dlm sistem yg sensitif nak mampus.. once update kalau salah.. sendiri mau ingat la.. nasib la aku tolong je.. nak marah2 buat sendiri la.. abis citer..

Annual dinner 9th Oct. nanti.. aku dipilih tuk menari.. MENARI?? eh.. biar betul nie.. aku mmg tolak bulat2.. tak kuasa aku nak menari.. dgn berat badan dah capai 60kgs nie nak suh aku menari?? tak kuasa okkk... alasan paling munasabah.. aku cakap en. mie tak kasi.. abis citer.. kalau suh aku jdi committe ok la jgk.. tapi tuk aku naik stage nak menari2 plak.. sorry la..

Dengan segala tensen2 tu.. aku balik rumah dgn muka tak berapa ada mood.. aku luahkan semua kat en. mie.. dia dengar je la.. apa sgt dia bleh buat.. tapi jadi la.. ada jgk orang nak dgr problem aku..

Malam tu en. mie ajak aku ikut dia main badminton.. aku pun ok je la.. malas duduk umah..

En. mie berbaju hitam / berseluar oren..

Sampai2 je sana.. aku nampak luas je.. tgk en. mie main badminton.. rasa tenang fikiran aku.. langsung aku tak ingat pasal tensen kat opis tadi.. aku melayan kerenah sofea je kat dlm dewan tu.. tangkap2 gambar.. happy jgk la.. patut la orang kata bersukan ni baik tuk kesihatan.. sambil keluar peluh.. fikiran pun tenang.. tapi aku tgk je la.. nak main badminton takde kawan.. huhuhuhu... takkan nak main dgn sofea kot??

0 comments: