Tuesday, September 14, 2010

Entry Malam Raya 2010

Masa aku update blog nie.. dah masuk raya ke-6 pun.. mmg dari mula raya sampai la settle semua aku mmg takde masa nak melayan internet.. nak tgk tv pun tak sempat..

Aku terpaksa la ingat balik.. hmm.. sehari sblm raya aku dah start cuti.. pagi2 lepak kat umah lagi.. tghari keluar dgn adik aku.. nak beli benda lain.. last2 beli kuih2 raya kat supermarket.. petang dah start sibuk masak rendang & ketupat.. sambil2 tu sibuk masak lauk tuk berbuka..

Malam tu family abg2 & kakak2 aku sampai.. penuh la rumah dgn anak buah.. tapiii.. sofea plak start demam.. haduii.. tgh time nak seronok raya nie.. dia plak sakit.. terpaksa la aku jaga dia.. dia tak nak keluar dari bilik.. nak baring je sambil tgk tv.. kesian anak2 buah aku yang lain.. rindu nak main dengan sofea.. tapi tak bleh plak..

Sofea yg demam.. asyik tido je..

Macam biasa mlm raya mesti la tidur lambat.. aku temankan mak aku balut ketupat sampai nak dekat kul 4 pagi.. tak bleh tahan mata dah.. last2 masuk tido..

0 comments: