Wednesday, September 15, 2010

Hari Raya Kedua 2010

Pagi raya kedua ni takde la meriah mcm pagi raya pertama.. tapi aku still bangun pagi.. kejutkan anak buah semua bangun mandi.. then baru la aku bleh start kemas hall..

Tengahari ada budak2 start datang beraya.. aku bancuh air je.. sapa2 yang ada kat dpn tu la yang tolong melayan diorang.. hari ni ada open house kat umah kakak aku kat kamunting.. so tunggu punya tunggu punya tunggu semua bersiap tu.. sampai petang jgk la baru leh bertolak.. huhuhuhu..

Kakak aku buat bihun sup.. kitorang semua pun dah 6 bijik keta.. mmg penuh la hall umah dia dgn kaum kerabat kitorang je.. balik dari open house tu.. abang aku entah apa angin.. ajak gotong royong potong pokok kat luar rumah.. best jugak.. bila dah ramai2 berkumpul.. cepat je semua dah siap.. time senja tu bakar sampah belakang rumah.. asap2 tu bleh jgk halau nyamuk.. huhuhuuh... sekali sekala pecah peluh camni.. terasa sihat jgk badan.. lepas asyik makan byk kolestrol..

0 comments: