Sunday, December 19, 2010

Menjemput MIL dari Mekah...

16.12.2010 (Khamis)

Sepatutnya hari ni aku 1/2 day.. tapi disebabkan keje mcm hampeh tu tak siap.. aku decide to stay jgk sampai keje siap.. programmer & GM dah tunggu dalam bilik meeting.. aku masih lagi sibuk pasal data tu kat tempat aku.. dah siap nak kena check pulak.. malas dah la nak ingat balik.. at last keje tu betul2 siap kul 7 pm..

En. mie mmg dah tunggu kat luar nak ambik aku.. sampai keta dia kta kena gerak kul 8.30pm.. haduiii.. penatnya.. sampai umah terus siap2 then kuar umah gi ambik adik2 en. mie.. diorang tumpang jgk.. otw tu just singgah minum2 kat tapah.. sampai kl gi umah adik en. mie dulu.. last week sofea ikut siti (adik en. mie) tinggal kat sana.. sofea happy sgt2 bila jumpa mama & papa dia.. rindu la kot.. aku pun rindu jgk.. anak.. sapa tak sayang..

Kul 2:00am gerak gi KLIA.. aku tak mengantuk dah.. dalam keta main dgn sofea je..

Suasana dalam KLIA..

Ramai jgk la yang menunggu orang tersayang pulang dari Tanah Suci Mekah.. masing2 muka tak sabar je nak lihat muka family masing2.. termasuk la kitorang2 nie.. heheheh...

Akhirnya MIL aku keluar dari balai ketibaan.. kitorang pun terus la jumpa & salam cium tangan.. berseri tgk muka MIL aku.. dia pun nampak happy sgt bila dapat jumpa dgn anak cucu.. saat paling touching.. hampir nak meleleh lagi airmata aku..

Kami di KLIA

Ni pic2 yg candid..

ni pic2 tak candid..

Dah settle semua.. diorang bertolak terus balik Taiping.. cuma aku, en.mie & sofea je terus ke kinrara sbb ada kenduri tahlil plak mlm esok.. so stay kat sini dulu la..

Otw to kinrara.. kakak ipar call tanya kat mana.. elok la pun sbb masa tu diorang dah bangun tido.. nak gi pasar borong selayang.. cari barang2 nak masak tuk mlm nanti.. tak payah la aku ketuk2 pintu plak.. bagusss.. sampai2 terus aku sambung tido.. penat sangat2..

0 comments: