Tuesday, December 21, 2010

At last... back to normal..

Pheww.. skrang ni sistem baru dah stabil.. aku pun tak payah pening2 & susah hati lagi.. keje aku dah settle.. cuma skrang ni belum lagi abis study mcm mana nak guna sistem baru tu.. dah ambik segala mcm note.. try pun gitu2 je.. not 100%.. actually tu bukan keje aku pun.. cuma aku kena jgk la tau.. in case emergency.. aku kena la tolong.. hmm.. tolong la sgt... hampeh..

Tadi aku bagi settle segala data entry yg tertunggak start aku bercuti.. alhamdullilah semuanya tally.. takde silap la tu.. amin.. hehehehe.. kalau la total ada plak yg tak sama.. aku kena check balik.. dah 2x keje + buang masa lagi.. cukup2 la.. tak sanggup dah aku nak hadap keje tu hari2..

Esok keje lain plak yg menanti.. keje tuk akaun dept plak.. lagi la bosan.. :p

0 comments: