Sunday, December 19, 2010

Didi & Anis Enggagement

18.12.2010 (Sabtu)

Aku pagi2 bangun mandi dulu.. nanti mesti ramai orang punya.. itu la habit aku bila dah ramai2 nie.. sebab aku tak suka orang tunggu aku tengah mandi.. rasa mcm tak puas je.. lepas aku mandi baru start orang lain plak nak start mandi.. terpaksa la ikut turn.. huhuhuhu..

Planning kena bertolak kul 12:00pm.. tapi biasa la.. mesti ada delay punya.. itu la.. ini la.. at last kul 12:30pm baru start bertolak dari kinrara.. otw takde la jem sgt.. biasa2 je.. sampai sana masing2 dah lapar.. nasib baik la tuan rumah suh makan dulu.. lauk pun best.. sambal udang ada.. kangkung grg belacan ada.. ayam berempah ada.. kari daging.. ulam2.. sambal belacan.. mmg lauk makan tghari.. termasuk la aku.. ambik2.. penuh pinggan.. hehehehe.. camne nak kurus ni??? Dah kenyang perut baru la selesa skit nak berbincang2 apa yang patut..

Rombongan pihak lelaki & perempuan sedang berbincang..
En. Mie berbaju kuning.. sgt terserlah dlm ramai2 tu..
Mata asyik tgk luar je.. tgk apa tu??

Hantaran dari pihak lelaki..

Cupcake pun ada..

Anis & Didie.. bergambar bersama barang hantaran..


Anis bersama bakal2 ibu mertua & nenek2 mertua..
Welcome to our family..

0 comments: