Wednesday, May 9, 2012

Sempena 9 May..


Hari ni 9 May banyak benda baik yang berlaku..

- Hari ni birthday adik aku. Sayang dia sangat sebab dia sorang je adik aku pun... :)
- Pakai baju baru pergi opis.. what a new day.. :)
- Kat opis ada staff baru masuk.. dapat kawan baru..
- Keje tak banyak sangat.. petang layan fb je sebab tak bleh nak wat keje bila en mie kata:


HARI NI KENA BALIK AWAL YER PUAN AZLINA KERANA ADA SESUATU MENANTI ANDA DI RUMAH....... "SEMPENA HARI MAMA/IBU YG BAKAL TIBA... TQ..

Waaaa... sabor2.. masa tu baru lepas 3 petang rasanya..

Masa begitu lambat berlalu.. rasa macam nak pusing jam je biar cepat skit pukul 5:40 bleh..???

Tungguuuu.. punyaaaa tungguuuuu.. okkk  its time to go home...!!! Laju je aku terus scan out.. No OT for today.. hehehehhee..

Sampai je kat rumah.. en. mie dah tunggu depan pintu.. gaya macam nak keluar je.. terdiam aku seketika.. dia ajak keluar. Terkedu jap.. kata ada surprise menanti di rumah??? Tapi takpe.. mungkinkah surprise tu diluar rumah.. sambil2 pujuk hati.. Malas nak tanya banyak.. ok i followwww....

Dalam keta dia diam.. aku pun diam.. sampai la dia berhenti depan kedai komputer. Macam tak percaya pun ada... terdetik jgk di hati.. hadiah labtop kot sebab selalu dengar aku bising dok kena berebut labtop dengan sofea.. hehehehe..

Rupanya ramalan ku benar belaka.. hahahahaha...



Labtop bau kedai..

Testing.. testing.. 1, 2, 3..

Dengar penerangan dari technician komputer 

Ini la rupanya.. berkilat2..

Sticker merah tu tandanya graphic bagus.. kalau nak layan game la..  

akhirnya.. labtop impian menjadi kenyataan...

Terima kasih buat suamiku tersayang... u really make my day..!!!

1 comments:

Makcik Anak 3 said...

semoga kekal sampai hujung nyawa..