Monday, May 14, 2012

Mama Terharuuuu ... ♥

Masa kerja tadi sempat melayan facebook.. ramai jugak ibu-ibu yang dapat kad dari anak tersayang. Aku takde la expect benda yang sama. Maklum la sofea baru je masuk tadika. Reti ke dia nak buat kad hari ibu kat aku. Sekadar dapat ucapan ringkas dari suami tersayang semalam.. Owh.. dan labtop sebijik..!! hahahaha.. 

Balik kerja tadi dalam kereta dia dah excited bercerita dia buat kad untuk aku.. "Mama.. tadi kat school fea buat kad love untuk mama.. tapi tadi dah koyak.. " terus dia buat muka sedih.. Alalalala.. keciannya.. 

Aku ingatkan kad macam mana la yang dia buat.. siap dah terkoyak pulak.. lupakan je laaa.. 

Sampai rumah terus dia buka beg sekolah dan tunjuk kad tu kat aku.. Owhh.. tak tau nak gambarkan perasaan ni macam mana bila anak sendiri yang buat kad untuk kita. Kad tu mungkin la tak cantik mana tapi sebab dia buat dengan hasil tangan dia sendiri.. so priceless la.. takde jual kat mana-mana pun.. :)

Kad hari ibu berbentuk hati.. TQ Fea..!!

Mama tak tau nak tampal mana sayang.. mama tampal kat peti sejuk je la ye.. cantik jugak.. hehehehehe..

1 comments:

Makcik Anak 3 said...

CANTEK JE.R.HASIL KERJA TGN ANAK SENDRIK KAN..MEMANG KENA HARGAI