Tuesday, March 8, 2011

A Walk To Remember..

Tajuk kali ni ala2 Romantika D' Amour la plak.. Huahuahua...

En. Mie wat surprise.. jap nak tgk resit.. lupa tarikh dah sbbnya jarang dah dpt update blog..
24/2 (hmm.. tarikh org gomen dpt gaji.. hehehe)

Al-Kisahnya bermula ~

Bila aku update blog http://narlina.blogspot.com/2011/02/walk-to-remember-only-hope.html
Diam2 rupanya dia ada baca jgk blog NARLINA
Dpn aku buat2 bising.. asyik2 update blog.. padahal dia pun baca jgk..

Ok2.. sambung citer..
Hari tu dia suh aku balik awal.. nak ajak gi JJ Ipoh nak cari barang..
Ajak aku ni bab2 jalan payah la nak tolak.
Sempat lagi tanya soklan berunsur PERLI.."Kalau tak larat tak payah la.." sambil sengih sbb dia dah tau aku mesti larat punya.. hampeh..

Sampai JJ terus dia buat2 cari kedai.. Pelik jgk aku apa yg dia ni nak beli tgh2 malam buat ni.. sanggup lak tu sampai ipoh.. mcm taiping takde jual.. tapi aku malas nak tanya.. ikut je..

At last sampai la kat Speedy Video.. dia suh aku tanya ada tak jual DVD A Walk To Remember.. aku pun pi la tanya.. cina tu reply balik.. Ooo.. u ni dari Taiping kan..? Ada2 tinggal SATU je.. No more stock.. Rupanya En Mie awal2 dah booking citer tu.. Dia tau aku mmg dah lama cari citer tu..

Aku pandang dia senyum2 je.. "Aiyyoo wife saya sudah lama cari ini cerita la.. nasib baik sini ada stok.." Tak tau aku nak kata apa dah.. Malu pun ada..(uwweekk.. nak termuntahh)


Tima kasih la En Mie.. Susah2 je wat surprise ni.. (Sambil tgh pikir lepas ni nak upload citer apa plak kat blog nie.. akekekek)

0 comments: