Friday, March 4, 2011

Penat sangat2 dah..


2 minggu ni mmg sangat2 bz..
Dari mula start masuk opis.. terus dah kena start keje... tak berhenti2 sampai la time balik..
Balik plak takde la tepat2.. terlajak sampai ke senja.. kdg2 sampai malam..
Badan dah letih sangat2.. sampai umah betul2 ingat nak mandi terus tido je..
Takde la ingat balik nak on9 ke.. update blog ke..
Betul2 nak abiskan masa dgn suami & anak je..
Terasa masa begitu berharga..

Pernah la jgk aku terpikir nak cari je keje lain..
Kenangkan aku ni dah lama je kat sini..
Lagi satu sebab keBZan ni bukan la tuk selamanya..
Sementara je.. sampai awal bulan 4..
Kalau ikutkan keje aku yg betoi2 takde la BZ mcm nie..

Boss aku kata.. dia pun tak bleh nak kata apa dah..
Dia kesian tgk aku tinggal sorang2 buat segala kerja..
Aku pikir2 balik.. just think positive way..
Tak rugi pun aku belajar bila ada peluang..
Alah bisa tegal biasa..
Mula2 tu mungkin terasa sangat susah.. tapi bila dah cekap.. ok dah..

Semalam la paling teruk.. aku balik keje nak dekat kul 10pm..
Tertunggak keje aku.. maknanya store pun tak bleh balik jgk..
Semua barang masuk nak kena settle semalam jgk..
Tadi aku tanya diorang kata diorang balik nak dekat kul 12 tgh malam.
Tapi nasib la diorang ni memahami.. bukan salah aku pun..
Diorang sendiri tengok aku tak berhenti buat keje..
Siap offer nak belikan makanan..
Tapi aku ni jenis tak lalu makan bila keje tak siap..

Owh.. agak2 awal bulan 4 nie bleh kurus ke??

0 comments: