Monday, November 1, 2010

Pergi Penang Autocity..

Mean Machines 2010 Event
23rd Oct 2010 & 24th Oct 2010
1200pm – 1200am
Highway Autocity, Juru, Penang.

Sekitar kawasan Event

Aku & Sofea

En Mie & Sofea

Tengah jalan2 sofea sudah nampak 1 benda.. 'AISKRIMMMMM'.. terus la dia heret tangan papa dia.. lagi mau tunggu.. aku pun tumpang sekaki jgk la..

aku suh en mie beli air mineral siap2.. kang lepas makan aiskrim dah sah2 dahaga nie.. botol pink plsss.. mmg laku la kaler tu.. see??

Si kecik ni pun sebok jgk nak bergambar dgn keta.. layannnnzzz..

Sepatutnya hari ni aku ada kat kl.. abg aku naik flight pi mekah... tapiii.. budget plak tak berapa nak cukup.. 31hb mak en. mie buat kenduri.. 4 hb nak pergi kl lagi.. turn mak en. mie pulak naik flight.. minggu yang akan penuh dgn agenda.. sedih la jgk.. sempat la call tanya kabar abg aku.. semoga dia dapat menunaikan ibadah haji dengan jayanya.. amin...

ok2.. back to this event.. tghari lepas breakfast.. (breakfast??) hehehhe... dalam kul 2 camtu gerak pi juru.. tempat ni tepi highway je.. sampai2 tu.. biasa la.. cari parking mcm hampeh.. penuh semua.. ada pun jauuhhhhh... terpaksa la menapak..

pegi event ni.. terbuka jgk la minda.. aihh.. mcm2 jenis keta ada.. screen 42" pun leh sumbat dalam keta.. bygkan.. tak caya?? tgk nie...

ada nampak itu screen kat tgh2 tu??

keta ni pulak keliling ada screen.. pilih je nak tgk mana satu.. sorang satu.. tak yah gaduh2.. hehehehe...

nampak itu speaker?? jenis pekak badak pun terus jadi dengar..

stereng keta ni mmg pelik.. aku tak sure keta apa.. dah mcm piring astro beyond pun ada.. wakakka..

Jalan2 dlm tu.. tau2 je dah petang.. kul 5.30pm camtu gerak la balik.. sbbnye nak singgah makan pulak.. letih dah nie.. en. mie teringin nak makan sup kat terong.. mmg sedap.. aku pun followww.. perut dah kenyang.. puas dah berjalan... balik umah sampai pun dah nak malam.. best2.. tq en. mie..

0 comments: