Monday, November 1, 2010

Happy 3rd Birthday SoFeA...


Happy Birthday Sofea..

29.10.2010 (Jumaat)

Hari ni genaplah sofea umur 3 tahun.. aku dari mula tak planning langsung nak buat birthday party nie.. ni semua planning last minute.. balik keje dah petang.. baru nak kelam kabut cari kek.. en. mie nak beli kek secret recipe kat anak kesayangan dia.. tapi aku yang pilih perisa... tu harusss.. aku pilih coklat.. aku tau sofea mesti suka.. sbb aku suka.. like mother like daughter.. akekekkee.. excited lebih la plak.. padahal sofea tak tau apa pun..

pastu singgah pasar beli bahan2 nak goreng bihun.. mmg simple abis party nie.. menu yang ada laksa, bihun goreng & kek secret recipe.. air mangga.. cukup.. janji semua kenyang & happy.. yezzaa...

Cerita di sebalik kek nie.. aku terlupa lak tulis umur sofea 3 tahun.. kelam kabut sgt.. cina kedai tu pun follow la sebijik yg aku tulis.. tu yg 3rd tu dah ketepi sgt.. wakakakak.. lantak.. yang penting sedappp...

Detik2 ketika memotong kek.. malu2 alah plak sofea nie bila semua nyanyi lagu happy birthday kat dia.. suka la tuuu... aku mesti kena pegang pisau tu.. kalau tak.. selamat la kek tu di tangan birthday gurl...

aku buat kecik2 je.. jemput pun adik beradik en. mie.. nasib la kakak & mak aku ada.. nak harapkan aku yg masak.. alaahaaiii.. akhirnya birthday party sofea yg dirancang last minit meriah jgk.. thank you semua2.. lepas ni tobat aku tak buat dah planning last minit... penatttt..

0 comments: