Monday, November 8, 2010

Selsema la plak..

06.11.2010 (Sabtu)

Tanda2 selsema sudah kelihatan.. berjangkit dengan sofea.. huhuhuuh... tak bleh berenggang dgn saputangan.. time2 mcm ni mmg hilang mood nak keluar jalan2.. en. mie dah bgi pilihan.. sebut aje aku nak pegi mana.. dia bwk.. aihh.. bila dah mcm ni baru la nak offer.. sabar je la..

Kesian kat sofea.. so aku decide pegi dekat2 je la.. senang skit kalau tiba2 hati aku nak balik.. sekejap je dah sampai umah.. ajak en. mie gi IOI Mall je.. otw tu en. mie nak basuh keta kesayangan dia dulu.. sbb dah byk habuk.. eelleehh.. sayang sgt..

Bila keta dia dah berkilat2.. semangat la nak bwk berjalan.. padahal tak sampai 5 minit je dah turun hujan rintik2.. hehehhee...

Sampai2 je.. tgh pusing2 sofea dah nampak McD.. bwk dia sekali dgn mak sofea pun nak jgkkk..

Dpt makan McD.. suh la posing mcm mana pun ok ajeee... Peace!!!

Dah abis isi perut.. sekali sofea dah nampak stage la.. ada plak replika patung deepavali kaler2.. dia nak main tangga stage tu.. tak sempat nak pegang.. dia dah naik dulu.. hadoii..

Sofea siap posing2 atas stage kat IOI Mall..

Balik dari IOI pun dah petang.. sofea pun dah letih berjalan.. Malam, lepas mandi.. sofea pun tido.. aku & en. mie pun laju je ke Danau Kota.. hehehehe.. hujan masih renyai2.. lepak minum dulu sementara hujan reda.. tgh lepak2 tu.. ada lak satu akak nie.. ada problem nak bukak pintu keta dia.. ada budak laki dlm keta tu.. dlm umur 4 tahun camtu.. tapi tido tak sedar2.. en. mie try jgk tolong panggil budak tu.. tak bangun2.. aihh.. mmg bahaya betul la tinggal budak dlm keta.. tak bleh expect what to happen next.. dah la hujan renyai2.. kesian tu mmg la kesian.. tapi yg aku pelik.. orang lain kat situ wat ded je.. takde hati pun nak tolong akak tu.. aku nie sbb tak berapa sihat je.. kalau tak dgn aku2 sekali join pi kejutkan budak tu.. cuma yg aku bleh buat berdoa je byk2 moga dipermudahkan urusan akak tu.. at last entah mcm mana bleh jgk akak tu bukak pintu.. elok la hujan pun dah berhenti.. ronda2 kat danau kota.. shopping la skit2.. balik dlm kul 2 pagi jgk.. mengantukkk..

0 comments: