Sunday, June 6, 2010

aktiviti di hari minggu..

Pagi sambung lagi buat housekeeping.. bukan apa.. mak aku nak balik minggu depan.. bersemangat lak aku nak buat dia happy.. ecehh.. hehehe..

Dpt jgk kek secret recipe.. hehehe..

Abis masak.. perut dah kenyang.. apalagi... tidor la.. petang bwk sofea gi tesco.. shopping skit.. on the way nak balik tu.. lalu plak dpn secret recipe.. hubby tetiba stop.. kata nak mkn cheese cake.. tak nak beli ke?.. laju je aku jwb.. nakkk.. hehehehe.. terbang nak dekat rm20 hinggit jgk.. naseb la.. sapa suh pelawa..

Abis hati la tu.. dpt makan aiskrim McD..

Oppps.. blur la plak...

Lepas simpan brg dlm keta.. terus bwk sofea gi McD.. beli set burger+french fries+Air Coke+Sundae dpt gelas coke free.. ok la jgk.. aku ingatkan kena beli asing.. tak kuasa aku.. dpt free nak la.. lama gak lepak kat McD.. Hubby layan tgk race motor kat McD.. sbb Astro B-yond.. gambar mmg cantik betul.. terang & jelas.. ish.. nak tukar astro biasa ke astro B-yond kat umah tu takde la.. tgk je la.. aku masuk pakej sport tu pun dah kira bagus..

Malam, hubby aku keluar gi cari DVD.. Malam minggu takde citer best.. dia nak layan DVD.. When in Rome tu dia beli utk aku.. tak tau citer apa.. aku tak pernah dgr pun.. entah bila tahun aku nak tgk tak tau la.. lagi 2 DVD tu dia punya.. anyway.. ingat jgk la dia nak beli utk bini dia.. TQ so much.. skrang ni aku kena buat homework pasal nak interview nanti.. lagi 2-3 hari je.. aku tak prepare apa lagi pun.. hadoii..

0 comments: