Friday, June 4, 2010

Dinner for our 4th Anniversary..

Tengok menu..

Mentelaah menu..

Sempat lagi posing dulu lepas order2..

Dia je?? aku pun nak jgk..

Manggo Ice Blended utk aku... sllluuurrrppp... dia jus mangga kosong sudah.. hehehehe..

Tetiba waiter antar mushroom soup plak.. sedap & free lak tu.. bagusss...

Akhirnya.. sampai jugak my chicken chop with blackpepper souce..

Lamb chop..

chicken chop..

My Lovely Hubby..

TQ papa.. sbb bwk mama gi dinner sempena our 4th anniversary..

Hari nie keje mcm biasa.. pasal gi dinner nie mmg dia ada komen kat fb kata nak bwk gi dinner.. aku mmg tak percaya la.. sbb setakat komen tu.. sapa2 pun bleh komen.. masa memula tu.. aku tak tau pun dia ada komen mcm tu.. sbb aku tak tgk fb pun..

Balik keje.. terus dia suruh aku bersiap.. nak bwk aku gi dinner kat hotel.. eh?? biar betul nie.. tapi aku tak tanya byk la.. terus aku bersiap.. sementara dia ada mood... baik aku turutkan ajer.. heheheh..

Dah lama tak dinner sama2.. sofea tak ikut.. opah dia bwk gi umah untie dia.. best jgk sekali2 keluar mcm ni.. rasa mcm baru bercinta plak.. padahal dah 4 tahun kawen.. heheheh...


0 comments: