Monday, February 22, 2010

Isnin yang meletihkan.. huhuhuhu..

Jam tepat kul 4 pagi.. sofea merengek2.. "nak pegi.. nak pegi".. aku tanya nak fea nak pegi mana..?? dah la jam kul 4 pagi.. then dia bangun.. pegang tangan aku.. tarik gi dapur.. ape benda dia cari kat dapur ni.. mesti dah sah dia lapar.. smlm dia takde selera langsung.. bgi aiskrim pun tak nak.. pastu dia tunjuk megi mee.. "mama.. nak pegi"... lorrr... nak megi rupanya.. aku pun terus capai periuk.. cepat2 masak megi.. dia pun tunggu la aku masak.. sambil tu aku sembang2 dgn fea.. tak nak dia boring.. dah siap masak.. aku tunggu dia makan pulak.. mmg selera dia makan.. lega aku.. akhirnya terbuka jgk selera dia.. dah settle semua.. kul 5.30 pagi gak la aku leh sambung tidor..

Bgn pagi kul 7.. haddoii.. malas betul la nak gi keje.. sib baik baju dah iron smlm.. ikutkan hati mcm nak ambik emergency leave je.. dah 50-50 antara nak gi keje ke tak.. at last.. pegi jgk la.. nanti kang baru menyesal.. sampai opis lambat 3 minit.. boss aku mcm takde mood je.. muka mcm mengantuk.. then dia keluar ada interview.. keje pun tak byk.. layan emel dgn kwn opis sampai ke ptg..

balik keje terus gi ambik sofea.. muka sofea mcm layu je.. mcm letih lagi.. tapi mcm mak aku kata.. budak2 mmg mcm tu.. dia letih tak larat sbb nak tarik ruas.. sampai rumah terus bgi mandi sofea.. then bgi tido sofea.. aku sambung layan blog.. jap gi nak tido awal.. tak larat sbb smlm tak cukup tidor.. huhuhuhu...

0 comments: