Saturday, February 20, 2010

Alhamdulillah..sofea dah sihat skit..

mlm smlm aku leh tido lena.. sofea dah kurang demam.. aku basahkan dahi dia dgn air asam jawa.. tu mertua aku suruh.. mak aku lak suruh sofea minum air kelapa.. kwn aku lak bgi petua.. nak stopkan muntah.. bgi minum air susu dgn ais byk2.. sure tak muntah dah.. adik ipar aku plak suruh bagi sofea makan aiskrim perasa vanilla.. ni doktor yang suruh.. mcm2 petua.. takpe2.. thanks sbb prihatin.. aku cuba semua.. hehehe.. alhadullillah.. cuma selera makan dia masih kurang.. mulut tak sedap kot..

hari ni aku keje 1/2 day.. sbb hari sabtu.. kalau full day.. aku apply cuti dah.. nak jaga sofea... aku balik keje.. terus balik umah dulu.. sbb nak ambik laptop gi umah MIL.. adik ipar nak guna internet.. lepak.. makan.. dah kenyang.. gi umah kwn jap.. gi ambik brng.. balik umah MIL.. ambik labtop.. baru balik umah.. sampai2 umah terus on9.. sofea tertido.. still tak lalu makan.. Mak aku kata budak2 kecik.. nak tarik ruas mmg 2.. 3.. hari tak lalu makan.. badan letih je.. biasa la demam nak besar.. harap2 camtu la..

mlm ni hubby takde main futsal.. so.. maybe lepak kat umah kot.. aku pun nak lipat baju.. byk giler.. seminggu tak lipat.. hari keje mmg aku takde mood nak lipat2 kain ni.. hari cuti.. gagah jgk la.. tu pun tgk mood.. huhuhuhu..

0 comments: