Wednesday, February 17, 2010

cuti.. tapi bz.. (selasa)

Bangun2 je tido.. aku mengadap blog dulu.. ambik peluang sementara si kecik aku tido.. kalau dia dah bangun susah dah aku nak pegang laptop.. mesti dia nak kacau.. hari ni aku terjumpa layout baru.. terus tukar lagi.. wakakaka.. aku ni mmg suka tukar layout.. bila hati dah berkenan tukar je arr.. free pun.. bukan kena byar... byk gak la aku belajar pasal blog hari ni.. maklum la.. orang lain dah advance aku baru nak start.. terkial2 jari menekan mouse.. learn from mistake..

Tghari sofea dah bangun.. mula la start buat perangai.. tuang air milo atas tilam bila aku tak layan dia.. huhuhuhu.. sabar je la.. perut dah lapar hubby ajak makan kat luar.. abis dah kenyang melantak kuewtiow sup kami anak beranak.. MIL call pulak.. ajak makan lagi.. bakar kambing.. gi jgk la... jga hati mertua.. abis2 makan.. terus balik lepak kat umah sampai petang.. pukul 6 siap2 gi umah MIL.. aku teringat MIL masak pajeri terung.. sedapnya.. sambung lagi makan.. hubby aku tak suka.. ajak makan kat luar.. aku dah kenyang temankan dia je la...

Malam terus bwk sofea gi funfair.. keta punya la byk.. CNY tak abis lagi kot diaorang ni.. balik umah pun dah nak dekat kul 10pm.. esok dah start keje.. malasnyee.. rasa mcm nak sambung cuti lagi bleh?? hubby aku cuti seminggu.. bestnyee.. jeless aku..

0 comments: