Saturday, December 8, 2012

Durian Crepe ♥♥♥

Asal aku online fb mesti nampak kuih (kategori kuih ke?) Durian Crepe. Nampak menarik jugak sebab aku paling suka durian. Harus la aku teringin sangat nak rasa kelazatan durian crepe ni.

Area Taiping memang ada yang jual tapi tau je la aku bukan jenis sanggup nak keluar semata-mata nak mencari benda alah ni. Dah tu pulak kena order dulu. Kalau ada jual terus beli je mungkin la aku dah try lama dah.

Tapiiii... teringin tetap teringin. Dasarrrr..

Mungkin la ada rezeki aku nak merasa.. Satu hari tu aku sembang dengan kawan satu opis masa tengah scroll up scroll down fb pasal durian crepe. Hari-hari asyik tengok gambar je tapi tak pernah lagi rasa. Kebetulan kakak dia yang tinggal kat KL tu nak balik Taiping. Kakak dia pandai buat Durian Crepe. Siap buat bisnes lagi. Kalau nak order dia boleh tolong bawak mai opis.

Hati sudah berbunga riang laaa.. tak reti-reti lagi? Terus la aku order 3 ketul / RM6 je pun. Stok testing-testing. Kalau sedap lain kali boleh order sedozen. Hehehehhee...

Pada 08.12.2012 - Akhirnya Durian Crepe sampai depan mata. Kebetulan hari ni birthday En. Mie. Elok la sangat. Aku seketul, En. Mie seketul, Sofea seketul. Nak beli kek pun bukan En. Mie nak makan sangat. Durian Crepe sudahhh.. :)

Ok jom layan gambar..

Masa baru dapat delivery Durian Crepe kat meja opis.

Efek gambar. Kulit durian crepe sebenarnya kaler kuning. 

Sesi post-mortem Durian Crepe. Hehehee. 

Sangat sedap rupanya. Seperti yang aku bayangkan selama ni. Terasa macam makan durian gred A. Tak sampai 3 minit settle semua sekali. Ok Durian Crepe. Kita jumpa lagi musim depan pulak. 

2 comments:

Makcik Anak 3 said...

cer try buat sendri..lagik puas tau na

Narlina said...

alaaa sue.. tak reti laa.. :)