Wednesday, June 6, 2012

My result is...


Hahahaha...

Ingat result apa..???
Mesti ingat aku pregnant le tewww.. Mana ada.. Masih sedang menunggu.. Huhuhuhu.. sedihh..

Ok. Tak mau sedih-sedih lagi. Jom kita layan kuiz yang pernah aku gatal-gatal tangan nak klik-klik kat fb.

Tengok tu.. result macam nak perli aku je.. nyampah mak tauuu..

Nasib baik kuiz ni buat aku tersenyum sorang-sorang.. hahahaha comel ke??

Result yang sangat tak boleh diterima. Abaikann..

Cehh.. kuiz ni mengingatkan aku pada 'zaman kegemilangan' aku yang sangat ramai boyfriend. Tapi tu semua cerita lama. Dah tutup buku pun atau dalam ertikata lain dah pencennn.. Hahahaha

Erk.. Kereta apa ni?? ish.. ish.. ish.. tak berminat laa.. hehehehe..

Bersyukur la andai jadi kenyataan. Amin..

Haa??? Are u serious??? En Mie pandai memujuk..?? Hmm.. ye la kot kalau tak takkan aku pilih dia.. Hanya dia yang pandai baca hati aku.. ngeh3..

Best sangat ke tinggal kat London lepas kawen?? Perut jenis nak melantak nasik tak sesuai tinggal kat tempat takde sawah padi.. hehehehe..

Hamboiiii.. mentang-mentang la aku suka makan aiskrim.. tak habis-habis nak perli aku ye.. nyampahhh.. tak nak main dah.. Huh!!

1 comments:

Makcik Anak 3 said...

hhaaaa.......best2 result u.....
paling best..only 1? hadoiiiii