Monday, May 23, 2011

Sofea pecah rekod!!!

Semalam sofea tak boleh tido. Aku jadi mangsa keadaan lagi.

Petang semalam bawak sofea keluar. Ingat nak pergi makan kat Trong. On the way pun dia macam tak boleh nak tahan mata. Mengantuk sangat kot. Aku cuba macam2 cara nak bagi dia tak terlena. Sampai tempat tu ramai la pulak orang. Sampai takde meja kosong langsung. Orang yang menunggu turn pun ramai. Ingatkan datang masa tengah2 bulan ni orang kureng tapi rupanya tak.

En mie tak sampai hati tengok sofea. Terlena jugak akhirnya dipangkuan aku. CANCEL makan2. Jom balik. Huhuhuhu.

Sampai rumah sofea tido dari pukul 8 malam sampai 12 tgh malam. Puas dia tido. Takde sapa pun yang kacau. Tapiiii.. bila dia dah terjaga, kitorang pulak baru nak masuk tido. Dah la esok nak keja.

Pukul 1:00 pagi - baru nak start tido.
Pukul 3:15 pagi - sofea kejut aku. Nak tengok cerita kartun. Aku sambung tido.
Pukul 4:30 pagi - sofea kejut lagi. Nak makan nasi. Terpaksa aku masak nasi pagi2 buta. Dah rasa macam time sahur pulak.
Pukul 6:00 pagi - aku terlena sat
Pukul 6:30 pagi - Dah lewat!!!

Owhh.. what a good start on Monday.. (*_*)

0 comments: