Friday, August 26, 2011

Samsung Galaxy Tab..

Iklan ehsan YouTube. Ready.. Set.. Go..!!

First of all, benda ni bukan aku yang punya. Sila jangan perasan..!!!

This new gadget belongs to En Mie.. Hehehehe. Aku minat jugak benda2 yang canggih ni tapi nak beli malasss.. aku suka menumpang jeee.. ngeh3x..

Nampak memang la cute tapi memula tu aku tak minat sangat benda yang touch2 screen ni. Mungkin sebab jari-jemari aku dah setting keyboarding skill so lebih puas menekan keyboard dari menekan screen kosong. Hahahaha...

Tapiiii... bila dah try macam best pulak dah. Macam magic.. bila scroll screen tu gerak, bila sentuh benda tu bertukar.. I likeee..!!

Sekarang ni kami masih dalam 'alam kejakunan' lagi.. hehehehehe.. banyak nak kena belajar bila dah ada gadget yang canggih cenggini. Sungguh mencabar minda.



Tadi masa kat kedai, macam2 la cina tu ajar. Tapi bila dia suruh try sendiri, aku log in facebook (itu je yg tauuu..) pastu bila dah balik rumah tak reti nak log out. Hahahaha.. Nasib baik la cina kedai tu bagi service baeekk punya. Kasik name card dia siap2. Tak tau call je tanya dia. Kiranya dia jadi sifu kitorang la. Dia macam tau je kitorang ni masih blur2 dengan benda alah ni.

The best part : Mulai hari ni, labtop En. Mie dengan rasminya menjadi hak milik aku. Yeayy!!! Lepas ni tak payah tunggu ikut turn nak on9..

0 comments: