Tuesday, August 12, 2014

Bila view blog guna handphone

Kalau ikutkan lagi puas update blog guna labtop..

Tapiiii.....

Nak start labtop pun malas.. Kalau terpaksa baru laa nampak labtop.. Selagi boleh view guna handphone.. Gigih aku godek2 handphone lagi..

Org lain dah berzaman guna hp touchscreen.. Aku ni baru nak merasa..  Tu pun sbb en mie hadiahkan.. Sakit mata kot tengok aku pakai BB.. Hahahaha.. Tak updated langsung bini dia.. Kalau gathering.. Semua pakat scroll up & down hp touch screen.. Aku sorang je setia guna BB screen kecik.. Selesa kot guna hp keypad.. Laju je aku menaip.. Payah la nak typo error..

Start aku guna BB.. Tak pernah en mie godek2 hp aku.. Dia tak reti guna BB.. Aku pun tak kuasa nak godek hp dia.. Sbb tak reti hp touch screen.. Kami mmg serasi bersama.. Ggrrr...

Ni la rupa blog aku kalau view guna hp lenovo..

2 comments:

Makcik Anak 3 said...

takpe..asal tak bersawang belong ni ina..heheeee...layan kan jer..

Narlina said...

Hehehe.. Baru nak start update setelah sekiàn lama bersawang.. Layaannn....